söndag 7 juli 2013

Dag 2

Imorgon börjar den på riktigt. Semestern! Som den rutinerade semesterfirare man är så har jag lagt upp en strategi detta år. Istället för att ta en hel vecka för att varva ner så har jag gjort det idag. Liksom varit ett med sängen. Bara det allra nödvändigaste har uträttats. Vilket alla bör förstå vad dom behoven är. Så nu är kroppen inställd på ledig och där med basta.
The Twins har varit på ett väldigt besynnerligt humör idag. Gråtit tvåstämmigt i A Dur. Trodde i min enfald att men grät i Moll men inte då. Kanske var det av längtan till sina föräldrar. Vad vet jag. Lite svårt att tyda små barns signaler nu för tiden. Blir enklare när dom själv kan tala om vad det är för fel.
Nu fortsätter jag med det komprimerade sju dagars programmet! I morgon skall hela jag vara inställd på ledig med vissa åtaganden!

Inga kommentarer:

Allergi

  Tränar på att vara ledig och lössläppt. Har gjort det förut. Men denna gång känns det liksom på riktigt. Vakna i lugn och ro. Sträcka på s...